NOTA PRENSA E POSICIÓN DE ALTERNATIVAS NA XUSTIZA CON RESPECTO AO POSITIVO DE COVID19 NA XUSTIZA GALEGA

29 de marzo de 2020


"publicado nos medios"


A opacidade ou omisión voluntaria e consciente de información aos representantes dos colectivo da xustiza  e, polo tanto,  @s traballador@s por parte da Dirección Xeral de Xustiza é total.
Desde o mes de febreiro ALTERNATIVAS NA XUSTIZA solicitou ata en catro ocasións a convocatoria do comité de seguridade e saúde para adoptar  as medidas necesarias para evitar,  no máximo posible,  o alto risco de contaxio de COVID19 entre traballador@s e cidadáns.

A única resposta por parte da DXX e do propio director xeral de xustiza foi dar "a calada" por  resposta.

Hoxe o TSXG confirma un caso positivo na cidade de Vigo, aínda que temos informacións de que hai algún caso máis en Galicia.

Ligazón á noticia FARO DE VIGO

Remitimos a carta que no día de hoxe diriximos  ao Director Xeral de Xustiza e  que é un pequeno resumo de todo o acontecido  desde o mes de febreiro:

PREME NA IMAXE PARA AMPLIAR



Primer positivo en los juzgados de Vigo
Ligazón LA VOZ DE GALICIA


Una funcionaria del juzgado de lo Social número 6 de Vigo es el primer trabajador de la institución judicial viguesa que da positivo en coronavirus, según informa el Tribunal Superior de Xustiza de Galicia. La sospecha del contagio fue comunicada al juez decano de Vigo a finales de la semana pasada, confirmando el resultado positivos después. La administración judicial indica que procedió a avisar a las autoridades sanitarias y a la Xunta para tomar las medidas oportunas respecto a los demás compañeros de la persona contagiada y proceder a la desinfección del juzgado.

La oficina donde presta servicios la funcionaria no forma parte del edificio principal de los juzgados de la calle Lalín, sino que se ubica en el área social donde se organizó en su día la atención judicial a los afectados por las cláusulas preferentes.

Indica el TSXG que la limpieza específica en las dependencias a las que está adscrita la funcionaria se llevó a cabo por precaución, dado que la infectada está de baja desde antes de que se decretase el estado de alarma y antes solo concurría cuando era designada por turno.

El caso ha sido aprovechado por la plataforma laboral Alternativas na Xustiza para exigir una reducción en los servicios mínimos en los órganos judiciales para que se limiten exclusivamente a los juzgados de guardia, que el sindicato estima suficiente al tener acceso a la base de datos del decanato y por lo tanto controlaría todos los demás órganos judiciales del edificio.