AXG-CUT critica que non se inclua o personal dos xulgados nos cribados masivos

11 de xaneiro de 2021


"publicado en prensa"

Critican que no se incluya al personal de los juzgados en los cribados masivos.

Alternativas na Xustiza dice que a los funcionarios se les trata como "apestados" y lamenta que no se incluyeran a estos trabajadores en el cribado de Verín.




 El sindicato Alternativas na Xustiza ha emitido un comunicado en el que denuncia que las administraciones están poniendo en riesgo la seguridad sanitaria de los espacio judiciales al no incluir en los cribados masivos al los trabajadores de estas instalaciones. Así, desde esta agrupación aseguran que se trata a los funcionarios como «apestados» y se les excluye «calquera medida de prevención fronte a covid-19». El último ejemplo de esta situación sería, según esta parte, lo ocurrido con el cribado masivo realizado en Verín la semana pasada. «Ante o preocupante incremento de casos en toda a contorna o 27 de decembro o Sergas decidiu, con bo criterio, realizar un cribado masivo na poboación como medida preventiva para evitar novos contaxios», recuerdan, señalando que los trabajadores de los juzgados de la localidad no fueron incluidos en ese cribado. «Unha vez máis os traballadores da xustiza, neste caso de Verín, son discriminados», lamentan. Atribuyen esta situación a que al director xeral de Xustiza «lle importa ben pouco a evolución da covid» o a que existe una mala coordinación entre Sergas y Xustiza y, en cualquier caso, piden soluciones.


A Xerencia realizará a vindeira semana un cribado con PCR a todo o persoal do distrito sanitario de Verín Todo o persoal do distrito sanitario de Verín someterase a vindeira semana a un cribado por PCR. Tamén se realizarán estas probas diagnósticas no centro de día para maiores de Verín, Raiola. Non correrán coa mesma sorte os funcionarios do xulgado, que polo de agora permanecerán excluídos dos cribados do Sergas, como o que organizou en Verín nos últimos días do mes de decembro de 2020.