Por fin as xanelas para Ourense

26 de setembro de 2019

Hai un ano AXG-CUT presentou escrito solicitando a apertura das xanelas do edificio do Couto en Ourense, pois era evidente que presentaba todos os síntomas de "edificio enfermo". No mes de decembro fixemos unha enquisa cuxos resultados confirmaban que a saúde d@s traballador@s está sendo  afectada pola ausencia de ventilación natural (ollos secos, escozor ollos, lagrimeo,  picor de gorxa, dores de cabeza...) 
Fai uns días voltamos a insistir con outro escrito, recordándolle a Vicepresidencia, que non se esqueceran do prometido: que tras a inauguración do novo edificio da Parda en Pontevedra se procedería a apertura das xanelas.
Por fin parece que a realidade de xanelas no novo edificio de Ourense está cada vez máis preto. 

"publicado en prensa"

La Xunta admite la necesidad de «facer melloras» en la sede judicial de Ourense.

Cuatro años después de la inauguración del inmueble, que costó 17 millones, se abrirán ventanas y se cambiarán las luces.

Cuatro años después de que se inaugurase en la capital ourensana el edificio judicial de O Couto, que supuso una inversión de 17 millones de euros, las instalaciones afrontarán a corto plazo una gran reforma que volverá a suponer un importante desembolso de dinero de los contribuyentes. Así lo ha explicado este mismo martes en Ourense el vicepresidente de la Xunta, Alfonso Rueda, quien señaló que además de la apertura de ventanas en el inmueble, se llevará a cabo también el cambio de todas las luminarias, en la búsqueda de una mayor eficiencia energética. «A idea é licitalo xa no mes de outubro», aseguró Rueda, que aportó algunos detalles sobre un «proxecto de eficiencia enerxética do edificio que prevé non solo a apertura de fiestras, senón tamén o cambio de iluminación co obxectivo de darlle a este edificio a cualificación máxima».

Ligazón á noticia.- La Voz de Galicia