Lugo. A humidade ameaza os arquivos dos xulgados

7 de setembro de 2021

Publicado no diario "El Progreso"

Alternativas na Xustiza alerta de que se podrían perder documentos y reclama que se destinen medios y trabajadores a la digitalización 

Alternativas na Xustiza, uno de los sindicatos con representación en Lugo, ha enviado un escrito a la Dirección Xeral de Xustiza en la que alerta de los problemas de humedad que sufre gran parte del archivo situado en el semisótano del edificio de los juzgado en Lugo, una circunstancia que, en su opinión, amenaza directamente los documentos de los casos allí custodiados. 

En este sentido, el sindicato reclama no solo una urgente solución para el problema de la humedad, sino la creación de un grupo de funcionarios que, dotado con los medios precisos, encare la digitalización de los documentos para avanzar en el objetivo de papel cero. 

 

Según refleja Alternativas na Xustiza en su escrito a la Xunta, "os mencionados problemas de humidade son coñecidos pola administración en canto que no seu día se instalou un illante de obra consistente nunha lámina de poliestireno expandido pola cara interior dos muros interiores, que evidentemente, así colocado, non evita a entrada de humidade. Igualmente, dotouse a sala do citado arquivo dun deshumificador", señalan.

Eso, sin embargo, no ha evitado "a sensación de humidade do arquivo é xeral, ata o punto de que nalgunha das súas partes xa se pode ver auga no chan, afectando esta humidade xeral ao estado dos procedementos alí arquivados... Ao risco evidente de caídas dos traballadores temos que engadir, como xa pasou en arquivos doutros edificios xudiciais de Galicia, o risco de que se estraguen documentos importantes".(...)

 Ler a noticia completa 

 - -

 Publicado no diario "La Voz de Galicia"

 

Denuncian que varios tomos de archivos de los juzgados de Lugo corren peligro debido a las humedades del edificio


El sindicato Alternativas na Xustiza - CUT alertó este lunes a través de un comunicado del peligro que corren varios tomos de archivos sitos en uno de los sótanos del edificio de los juzgados de Lugo, en la Praza de Avilés. Exactamente, piden que se tomen las medidas necesarias para salvaguardar los documentos guardados en el archivo común DX1 (filas 1 a 112), ya que se debe dar «solución destes problemas de humidade, tendo en conta que se poden agravar coa chegada do inverno, coa finalidade dunha axeitada conservación do expedientes arquivados e tamén da preservación da saúde laboral dos empregados públicos que deben manipulalos».

Según el colectivo, esta situación no es algo desconocido para los miembros del poder judicial lucense. «Os mencionados problemas de humidade son coñecidos pola administración en canto que no seu día se instalou un illante de obra consistente nunha lámina de poliestireno expandido pola cara interior dos muros interiores, que evidentemente, así colocado, non evita a entrada de humidade. Igualmente, dotouse a sala do citado arquivo dun deshumificador», explican.  (...)

Ler a noticia completa